Een lekker dagje ontspannen.

5 augustus 2013 - Sorrento, Canada

Zo wat heerlijk geslapen! Lekker even voor ons zelf. Het kleine huisje had een bad en dus moet Femke daar natuurlijk even in. Na dat iedereen klaar was zijn we naar Eleanor gegaan voor een bak koffie/ thee. Het ontbijt was bij Susan en Bruce. Lekker scrambeld eggs (eieren) met spek. Femke vond het heerlijk! Na nog wat te hebben gelummeld zijn we met zijn viertjes op pad gegaan. Ze haalden de weg gewezen naar een waterval en een strandje. Het pad naar de waterval was niet zo lang maar Femke had toch niet zo'n zin. Dus de camera aan haar gegeven en zij maar foto's maken en opeens was het niet zo erg meer. De waterval was prachtig. Na de kleine wandeling zijn we iets doorgereden en hebben we de auto geparkeerd bij een recreatieterrein met een strandje. Femke en ik hebben daar heerlijk zitten genieten. Femke even het water in en daarna lekker zitten ontspannen op het grasveld met een boek of met de iPad. Cor en Desiree zijn een wandeling gaan maken naar de top van de berg. Het was heerlijk. Naar nog even wat gereden in de omgeving en gestopt voor het meeste geweldige ijsje in smaak en in grootte.

's Avonds weer heerlijk gegeten bij Susan en Bruce. Femke heeft volgens mij alle aardappels gegeten, lekker met wat boter erbij. En wij hebben spare-ribs op. Ja ik ook en deze waren echt super lekker. Ja dat koken kunnen ze hier wel. Het is jammer dat ik het niet mee kan nemen! Nadien we lekker zitten genieten op de veranda. Dit wil ik thuis ook, lekker buiten genieten maar toch afgeschermd zitten. Susan heft ons nog verwend met afscheidcadeau's. Femke heeft een prachtige medaillon gekregen en ik heb een prachtige ketting gekregen met een dolfijn. We zijn iedereen in Sorrento ontzettend dankbaar voor de geweldige tijd. Helaas hebben we vanavond al weer afscheid moeten nemen van Susan en Dave, zij zullen morgenochtend al weg zijn voor hun werk.