Op naar nieuwe locatie en nieuwe/ laatste week.

12 augustus 2013 - Squamish, Canada

Vanmorgen weer heel vroeg op gestaan, we wilde de eerst boot van het eiland hebben. Desiree is mee gereden tot aan de boot en net voor het aanmeren hebben we afscheid genomen, Desiree moest weer gaan werken en wij hebben voor 3 nachten een hotel geboekt op het vaste land. Iedere keer dat we naar Gibsons varen kost ons dat bijna 100 dollar en we hebben nog enkele wensen om te doen/ zien op het vaste land dus gaan we ons kamp opslaan in het Best Western Hotel in Squamish. Mar goed vroeg op dus! Wat betekend database vroeg aan wal zullen zijn en dat de musea dan nog niet op zijn. We hadden dus besloten om op het vaste land ergens te ontbijten, maar waar ga je dat doen? Uiteindelijk zij we in Squamish belandt bij de A&W. Ze hebben hier heerlijke ontbijt menu's en het is ook best wel een boel hoor! Ik kon mijn deel in ieder geval niet op. Cor wilde natuurlijk geen brood met ei en dus ging hij voor een hamburger!!! Na het ontbijt zijn we gereden naar Britannia Beach, voor een bezoek ook het mijn- museum. Het was echt heel leuk om te doen en interessant om te zien. We hebben een kleine rondleiding gehad door een van de schachten en gezien hoe het moest zijn geweest. Femke vond de bak waarbij je goud kon zoeken het leukst. En ja we hebben een klein stukje gevonden en uiteraard ook nog andere mineralen. Tja het was nog geen tijd om naar het hotel te gaan dus zijn we gereden naar een bar/ restaurant waar ze zelf het bier brouwen. Helaas kon we niet de bar in omdat we Femke bij ons hebben dus dan maar naar het restaurant. Het was eigenlijk een rare tijd om een maaltijd te nemen maar dit toch maar gedaan en dan slaan we het vanavond maar over. Deze maaltijd en het bier was heerlijk. Uiteindelijk toch naar het hotel gereden en hier een tijdje zitten wachten tot we er in mogen. De kamer is spik en span dus het wachten waard. We waren alle drie een beetje moe van het voegen op staan dus even een lekker tukkie gedaan. Om 19.30 uur nog een wat inkopen gedaan voor de avond en de volgende dagen. Tjonge wat is het gewone spul hier duur en dan nog te zwijgen over het bier,! We hebben een doos van 12 flesjes gekocht voor 30 dollar!! Trouwens een glas bier kost ook al gauw 5 dollar. Dus we zitten hier heel veel aan het water.

1. Saskia:
    13 augustus 2013
    Hoi Angelique, Cor en Femke,

Mijn eerste werkdag zit er al weer op, maar jullie hebben lekker nog even te gaan.
    Heel veel plezier allemaal!!!

Dikke kus van Sas en Sena
  2. Opa en oma:
    13 augustus 2013
    Zo dat is weer een heel verhaal,leuk om zo mee te leven met jullie.En dat is voor Cor dus goed afkicken.???
    We zeggen geniet er nog even van.Want jij nu gaat de tijd hard.Groetjes en veel liefs van ons.XXX